Fri fragt ved køb over 299,-
Hurtig levering på kun 1-3 dage
Ordrer inden kl. 21 sendes samme dag
Altid 30 dages fuld returret
E-mærket webshop
Fragt fra kun 19,-
5 stjerner på Trustpilot
Ring til kundeservice: 77411111

Returvarer

Plysdyr.dk giver 30 dages fuld fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer.

Vi anbefaler, at du læser vores spørgsmål og svar før du går videre med dine returvarer.

Her kan du læse mere om hvordan du returnerer en vare, som er købt hos Plysdyr.dk

Du afholder selv de omkostninger, der er forbundet med at returnere varerne. Alle returneringer skal ske via vores returportal med GLS uanset leveringspartner. Det tager normalt 1-4 hverdage for GLS at returnere din pakke til os.

Vi tilbyder en nem og enkel returportal, hvor du kan bestille en pakkelabel fra GLS.

Sådan gør du:

  1. Udfyld returseddelen – Du finder den i forsendelsesemballagen som du modtog dine varer i. Den kan også printes ud til sidst i returportalen, når du har bestilt pakkelabel.
  2. Pak varerne og vedlæg returseddelen – Genbrug gerne vores forsendelsesemballage eller pak returvarerne i en ny pose/kasse.
  3. Benyt Returportalen og følg vejledning – Tryk på den grønne knap herunder.
  4. Påfør pakkelabel og send pakken –  Pakken skal indleveres i en GLS Pakkeshop. (klik her og find nærmeste)

Reklamation – Hvis der er noget galt med varen

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået inden 24 måneder efter købet.

Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen.

Skulle du være så uheldig, at have modtaget en defekt vare fra Plysdyr.dk, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet forsendelsesemballage samt ét af hele varen og hurtigst muligt sende os en e-mail med en beskrivelse af problemet/fejlen til [email protected]

Er reklamationen berettiget, dækker vi naturligvis dine fragtomkostninger.  Skulle vi ønske en defekt vare retur, vil vi pr. mail sende dig en returlabel.

Vi behandler sagen hurtigst muligt i løbet af 1-2 hverdage.